sábado, 7 de agosto de 2010

Benvido Piteira


Quero darche a benvida Piteira a este espazo persoal onde vou deixando reflexións sobre os acontecementos que me parecen importantes na minha vida.
Este tempo ocúpao mais ca nada o debate político envorcado como estou na defensa da
identidade nacional galega,envorcado polos continuos ataques que ben recibindo por parte duns gobernantes vendidos o poder central,duns "señoritos de toda la vida"que desprezan canto lhes lembra que son galegos,o auto odio que leva a esta terra a perda da súa identidade,

http://www.galiciahoxe.com/mare/gh/arrancar-autoodio/idEdicion-2010-07-30/idNoticia-574410/

Procurarei ir engadindo tamén outras cousas das que me sinto orgulhoso,espalhar por
este espazo tan etéreo o que un pensa sinte e fai, ou fixo noutro tempo, resulta gratificante polo que ten de comunicativo e de compartir con outras persoas as que lhes tocou acompanharme no tempo que está canda min.
http://www.galiciahoxe.com/mare/gh/arrancar-autoodio/idEdicion-2010-07-30/idNoticia-574410/

Engado coma agasalho de benvida unha imaxe ben galega,un deses horreos que nos seus diversos estilos nos acompañan nas nosas viaxes pola terra.

Unha aperta.

1 comentário:

  1. Moitas grazas por estas palabras de benvida que me dedicaches. Espero seguir os teus artigos a miúdo. É unha labor moi importante a que pretendes, pois o noso galego, a nosa terra, necesita de xente que a queira ben, xente coma ti, xente que se preocupe polo seu idioma, pola súa lingua, polo seu pobo.
    Moitas grazas, amigo meu. Unha aperta.

    Xosé.

    ResponderEliminar