sexta-feira, 21 de janeiro de 2011

Novas sobre o premio




Despois da entrega do premio hoxe mergulhome nos xornais buscando a nova,atopoa no Faro de Vigo con foto e entrevista e no Atlantico Diario tamen con foto esta vez de grupo e entrevista,por suposto a pesares de eu lhes exixir con amabilidade que as minhas palabras aparecese en galego debeu de ser no nome da sua liberdade que non me fixeron nin caso,o castelán aparece relucente mentres o galego tan só se dignaron a ponhelo no meu nome,na Voz de galicia ni sequera o nome respectarón,LIBETAZ,LIBERTAZ como berran alguns mais iso parece qe só e para eles,para min o que acontece e o seguinte:
O concepto de liberdade remata cando alguén nunha privilexiada posición de toma de decisións decide como eu tenho que falar,e iso a pesares da minha exixencia precisa a manter as minhas palabras tal cal eu as pronuncei,a partires de aí a minha liberdade fica nas mans desa persoa que fai con ela o que lhe peta.

1 comentário: